Strona 3 z 4

Re: 40k Kill Team

: 25 lip 2018, 18:13
autor: Torne
Chyba głównie na 100 pkt. W rulebooku jest wyszczególnione co każdy model może, a czego nie może mieć, ale z tego co patrzałem to można brać wszystkie bronie, które się w danym boxie fizycznie znajdują.

Re: 40k Kill Team

: 25 lip 2018, 18:42
autor: Patrrael
kk, czyli jak mam oddział militarum tempestus to mogę go rozwinąć do maks 100 pkt bez limitow?

Re: 40k Kill Team

: 25 lip 2018, 19:12
autor: Leszek
100 punktów to max, są też ograniczenia specjalistów, i może coś jeszcze, premiera 28 to będzie wiadomo więcej.

Re: 40k Kill Team

: 25 lip 2018, 20:33
autor: Torne
Obrazek
Obrazek

Od 3 do 20 modeli, musisz mieć 1 leadera i do 3 różnych specjalistów

Re: 40k Kill Team

: 25 lip 2018, 23:39
autor: Leszek
20 vs 20 modeli na takim małym terenie, słabo to trochę widzę.
3 vs 20 a tu ciekawi mnie balans ;) .
Zobaczymy w praniu :D

Re: 40k Kill Team

: 26 lip 2018, 6:39
autor: danyboy
Z tego co czytalem, to własnie potyczki elitarnych armii mogą być szbkie i ciekawe. Hordy to długie i żmudne pezerzucanie się kostkami.
Zdaje się modele mogą oberwać 3x zanim umrą.
No i elita vs horda nie ma szans w scenariuszu o kontrolę objectiva na środku na koniec gry.

Re: 40k Kill Team

: 26 lip 2018, 11:14
autor: Gromek
Odnośnie pokazu to rozmawiałem z Arkiem i niestety najbliższe soboty są zajęte ale pomyślałem, że można wykorzystać nasze czwartkowe spotkania do tego :).
Ja akurat za 2 tygodnie idę na urlop to mogę w czwartek 9 sierpnia zrobić taki bardziej oficjalny pokaz a tak to co czwartek będę to mogę zaprezentować :).

3 rana to jest już model jest usuwany z gry definitywnie a im bardziej ranny tym łatwiej go zabić i gorzej walczy.
Mnie ciekawią misje bo to jest jedyna rzecz obecnie o której najmniej wiem. Chciałbym już mieć rulebooka swojego :D.

Re: 40k Kill Team

: 31 lip 2018, 17:53
autor: danyboy
Ja w ten czwartek najpewniej się nie pojawię, jestem po operacji i mi te temperatury nie służą w ogóle, chyba że burza będzie i temperatura spadnie do rozsądnych :(

Re: 40k Kill Team

: 31 lip 2018, 20:25
autor: Gromek
Krótka relacja z dzisiejszych gier z Tornem.
Graliśmy 2 bitwy gwardia vs gwardia (Było dużo strzelania i jedna moja szarża :D) ja grałem takimi czystymi scions'ami a Torne mieszanką zwykłych gwardzistów z scionsami.
Bitwy gra się szybko w sumie na 2 bitwy zeszło nam 2godziny. Pierwsza trwała ponad godzinę a druga niecałą.
Reasumując Kill team to gra tania, łatwa i przyjemna :). Zwykły boksik i mamy drużynę i to z naddatkiem, zasady? Jak ktoś gra w w40k to 15min i już wie co i jak. A sama gra sprawia frajdę a co najważniejsze w końcu mamy skirmish do w40k :D.
Z uwag natomiast to kilka rzeczy przychodzi mi do głowy
1) Faza zwiadu, ciekawa rzecz bo wybieramy jedną z 6 możliwości i potem wyjawniamy przeciwnikowi. Wszystko fajnie i klimatycznie tyle, że 2 umiejętności są kontrujące wobec innych 2.
Oznacza to, że jak wybierzemy umiejętność np: rozbrojenie pułapek a przeciwnik nie wybierze ich wystawiania tylko np: dodatkowy ruch, to my zostajemy z niczym a przeciwnik wykonuje dodatkowy ruch. Więc lepiej wybrać umiejętność nie kontrującą bo wtedy albo będziemy na + albo na zero (bo przeciwnik nam ją anuluje), a jak wybierzemy kontrująca umiejętność to albo wyjedziemy na 0 albo na minus.
2) Misje....są różne jedne lepsze, które dają więcej frajdy (najbardziej podoba mi się misja a la Malifaux gdzie co rundę dostajemy punkty za kontrolowanie znaczników). Są też takie, dziwne i nie wymagające za bardzo taktyki tylko wyrzynka. Ogólnie ważne jest aby misje zmuszały graczy do mobilności i kombinowania. Dlatego niektóre misje trzeba podrasować aby to nie było tylko zwykłe rzucaniem kośćmi i miało więcej polotu jak na grę skirmishową.

Re: 40k Kill Team

: 03 sie 2018, 21:20
autor: Gromek
Misje z Novy wg mnie całkiem ciekawe i o wiele lepsze niz te made by GW.
https://whc-cdn.games-workshop.com/wp-c ... etPlay.pdf