Mapa świata Ul-Thuar
: 09 lut 2017, 12:24
Oto rozstawienie graczy w bitwie o świat Ulthuar i rozmieszczenie Realm Gates :
Realm Gate Tomb Kings - 111
Iron Jawz - 75
Wyznawcy Tzeentcha - 144
Strona która straciła swój Realm Gate odpada.
Szturmowanie Realm gates
Kiedy toczycie bitwę o miejsce z Realm Gates, gracz który się broni, zaczyna jako pierwszy. Gracie normalny losowy scenariusz z Generals Handbooka, dodając do tego właściwości terenu mapy , np. las, pustynia etc. Oraz gracz który broni realm gate'u stawia jakiś teren na swojej strefie rozstawienia, który jest realm gate'm . Realm Gate ma 14 woundów i save 4+. Bramy możemy atakować tylko za pomocą siege weapon. Siege weapon wykupujemy wtedy, kiedy atakujemy pole z Realm gate. Koszt takiej broni wynosi 3 GP
Legenda
Aby nie robić chaosu i wypisywać wszystkich numerów aby opisać " co jest czym" zamieszczam wam tutaj legendę, oraz proponuję przed bitwą skonsultować się z przeciwnikiem, by patrząc na mapę uzgodnić dokładnie na oko, jakie rodzaje terenu występują na danym polu.
Pustynia - oddziały na pustyni nie mogą biegać. Dodatkowo na blacie mogą występować jedynie "górki".
Lasy - 65% blatu muszą pokryć lasy , roślinność oraz inny rodzaj krzewiastego terenu, dającego cover bądź Loss blockera
Wynaturzenia chaosu - Frakcje chaosu mają dodatkową kość na czarowaniu, inne frakcje mają tzwn. Peril / miscast na każdym "dublu" oraz mają - 2 do czarowania.
Co do terenów i ich zasad jeszcze to dopracuje, bo na stan obecny nie będzie w pierwszej turze żadnej bitwy.
DEKLARACJE RUCHÓW
Trwa tura 1wsza. Deklarujecie swoje ruchy wysyłając mi na forum wiadomość prywatną.
Tura składa się z :
Fazy świtu
Fazy zmierzchu
Czyli każdy z graczy w 1 turze może wykonać 2 ruchy. Jedna tura trwa 2 tygodnie, chyba że ruchy zostaną zakończone znacznie szybciej.
Realm Gate Tomb Kings - 111
Iron Jawz - 75
Wyznawcy Tzeentcha - 144
Strona która straciła swój Realm Gate odpada.
Szturmowanie Realm gates
Kiedy toczycie bitwę o miejsce z Realm Gates, gracz który się broni, zaczyna jako pierwszy. Gracie normalny losowy scenariusz z Generals Handbooka, dodając do tego właściwości terenu mapy , np. las, pustynia etc. Oraz gracz który broni realm gate'u stawia jakiś teren na swojej strefie rozstawienia, który jest realm gate'm . Realm Gate ma 14 woundów i save 4+. Bramy możemy atakować tylko za pomocą siege weapon. Siege weapon wykupujemy wtedy, kiedy atakujemy pole z Realm gate. Koszt takiej broni wynosi 3 GP
Legenda
Aby nie robić chaosu i wypisywać wszystkich numerów aby opisać " co jest czym" zamieszczam wam tutaj legendę, oraz proponuję przed bitwą skonsultować się z przeciwnikiem, by patrząc na mapę uzgodnić dokładnie na oko, jakie rodzaje terenu występują na danym polu.
Pustynia - oddziały na pustyni nie mogą biegać. Dodatkowo na blacie mogą występować jedynie "górki".
Lasy - 65% blatu muszą pokryć lasy , roślinność oraz inny rodzaj krzewiastego terenu, dającego cover bądź Loss blockera
Wynaturzenia chaosu - Frakcje chaosu mają dodatkową kość na czarowaniu, inne frakcje mają tzwn. Peril / miscast na każdym "dublu" oraz mają - 2 do czarowania.
Co do terenów i ich zasad jeszcze to dopracuje, bo na stan obecny nie będzie w pierwszej turze żadnej bitwy.
DEKLARACJE RUCHÓW
Trwa tura 1wsza. Deklarujecie swoje ruchy wysyłając mi na forum wiadomość prywatną.
Tura składa się z :
Fazy świtu
Fazy zmierzchu
Czyli każdy z graczy w 1 turze może wykonać 2 ruchy. Jedna tura trwa 2 tygodnie, chyba że ruchy zostaną zakończone znacznie szybciej.