Dyskusja ogólna
- Jurgen
- Posty: 229
- Rejestracja: 13 lip 2016, 9:51
- Lokalizacja: Barczewo
- bitewniaki: Bolt-Action, Spectre Operation
Re: Kampania: Ścieżka Chwały - Prolog
Pod 1p mogę nawet pomóc z rozpiską jakby ktoś potrzebował. Bitwy są krótkie - maks 2 godziny, więc można jakiś death-match urządzić przed bitwą.
- danyboy
- Posty: 1493
- Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
- Lokalizacja: Olsztyn
- bitewniaki: no chyba we wszystko!
- Kontakt:
Re: Kampania: Ścieżka Chwały - Prolog
Dla tych co nie śledzą równoległej dyskusji na FB:
Na chwilę obecną mam zgłoszonych 6 osób (kart gracza na forum). Przypominam - kampania rusza już w poniedziałek! Teoretycznie nic nie stoi na przeszkodzie żeby dołączyć do kampanii później, ale osoby takie będą miały w plecy kilka ruchów.
Zastanawiałem się, czy przy sześciu osobach pięć punktów poszukiwań to nie za dużo, ale wydaje mi się, że będzie dobrze. Poniżej symulacja na kolanie 6 i pół rundy (pół bo pogubiłem się czyje czarne strzałki są czyje ), ale wychodzi mi, że koło V rundy zacznie się jatka:
Na chwilę obecną mam zgłoszonych 6 osób (kart gracza na forum). Przypominam - kampania rusza już w poniedziałek! Teoretycznie nic nie stoi na przeszkodzie żeby dołączyć do kampanii później, ale osoby takie będą miały w plecy kilka ruchów.
Zastanawiałem się, czy przy sześciu osobach pięć punktów poszukiwań to nie za dużo, ale wydaje mi się, że będzie dobrze. Poniżej symulacja na kolanie 6 i pół rundy (pół bo pogubiłem się czyje czarne strzałki są czyje ), ale wychodzi mi, że koło V rundy zacznie się jatka:
- Grzechu12
- Posty: 711
- Rejestracja: 01 sie 2015, 18:31
- bitewniaki: Kings of War, 9th Age, Age of Sigmar, Malifaux
Re: Kampania: Ścieżka Chwały - Prolog
A czy możemy z oponentem grać na 1500 np jak nas najdzie ochota na większe punkty? Czy zawsze musimy na 1000 w 40k, 750 w 1p itd?
"Your doom is coming, man-things."
- danyboy
- Posty: 1493
- Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
- Lokalizacja: Olsztyn
- bitewniaki: no chyba we wszystko!
- Kontakt:
Re: Kampania: Ścieżka Chwały - Prolog
Jeśli obaj wyrażacie taką chęć to możecie dowolnie zmodyfikować zasady potyczki.
Ważne jest, aby to była wspólna decyzja, nie krzywdząca dla nikogo, oraz żeby po bitwie podać ewentualnych rannych i ewentualnych zwycięzców.
Ważne jest, aby to była wspólna decyzja, nie krzywdząca dla nikogo, oraz żeby po bitwie podać ewentualnych rannych i ewentualnych zwycięzców.
- danyboy
- Posty: 1493
- Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
- Lokalizacja: Olsztyn
- bitewniaki: no chyba we wszystko!
- Kontakt:
Re: Dyskusja ogólna
Jutro przed południem na mapę powinny zostać naniesione wylosowanie miejsca startowe (z uwzględnieniem Janosa jako dziesiątego gracza). Do północy będziecie mieli czas zadeklarowanie ruchów na pierwszą fazę.
- danyboy
- Posty: 1493
- Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
- Lokalizacja: Olsztyn
- bitewniaki: no chyba we wszystko!
- Kontakt:
Re: Dyskusja ogólna
Mapa została zaktualizowana. Jakby załadowała wam się stara to pamiętajcie żeby odświeżyć stronę Ctrl+R.
W wiadomościach prywatnych czekam na deklarację ruchów Waszych armii.
Poruszamy się tylko na sąsiednie pole!
W wiadomościach prywatnych czekam na deklarację ruchów Waszych armii.
Poruszamy się tylko na sąsiednie pole!
- danyboy
- Posty: 1493
- Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
- Lokalizacja: Olsztyn
- bitewniaki: no chyba we wszystko!
- Kontakt:
Re: Dyskusja ogólna
Wrzucam tak poglądowo:
Ostatnią bitwę Jurgen vs Młody wygrał Jurgen (2:1) .
Jurgen wystawił Lorda Dowódcę Librariana Remiela i Gwardię: drużynę weteranów V kompanii.
Żaden z tych oddziałów nie został całkowicie zniszczony zatem za zwycięstwo otrzymują oni rozwinięcia:
Librarian (ML2) Remiel
Ostatnią bitwę Jurgen vs Młody wygrał Jurgen (2:1) .
Jurgen wystawił Lorda Dowódcę Librariana Remiela i Gwardię: drużynę weteranów V kompanii.
Żaden z tych oddziałów nie został całkowicie zniszczony zatem za zwycięstwo otrzymują oni rozwinięcia:
Librarian (ML2) Remiel
- Lord Zwycięzca [1]
- Kuźnia Bohaterów [1]
- rambo
- Posty: 251
- Rejestracja: 08 gru 2015, 17:00
- Lokalizacja: Olsztyn
- bitewniaki: Horus Heresy, OnePageRules, Bolt Action, Kings of War, Warmachine & Hordes
Re: Dyskusja ogólna
Ktoś chętny na bitwę treningową 1p40k we wtorek? Mam czas tak od 16.40
- Jurgen
- Posty: 229
- Rejestracja: 13 lip 2016, 9:51
- Lokalizacja: Barczewo
- bitewniaki: Bolt-Action, Spectre Operation
Re: Dyskusja ogólna
Po spotkaniu z Rambo (groźnie brzmi) w toku dyskusji i samej gry wyszło, że doprecyzowania wymagają następujące sprawy dotyczące 1p40k:
1) przerzuty rzutów obronnych
przykład: strzał z plasma cannon do postaci bez pancerza lub atak z modem "poison"
pytanie: czy przerzucamy rzuty z quality czy również te z regeneracji, covera, etc...
2) teren inny niż płaski stół i wpływ na grę - propozycja taka (odnosząc się do terenów z CD):
- teren płaski ze skałami czy innym badziewiem:
wpływ na ruch - brak, wpływ na walkę: cover +5 (nie dubluje się z armored)
- górki, wzgórza:
- wpływ na ruch - maksymalnie ruch do 6 cali z puli jaką dysponuje oddział (przykład: oddział stoi 3 cale od górki - wybiera bieg - pokonuje 3 cale do górki plus maks. 6 cali po terenie - razem 9 z 12), wpływ na walkę: cover +5, przy CC "unwieldy".
3) kolejność rzutów ochronnych
propozycja taka: rzut z ochrony (cover, armor, etc) potem rzut z quality i na końcu z zasad dodatkowych (regeneration, etc)
To tak na szybko - może Rambo coś dołoży od siebie.
1) przerzuty rzutów obronnych
przykład: strzał z plasma cannon do postaci bez pancerza lub atak z modem "poison"
pytanie: czy przerzucamy rzuty z quality czy również te z regeneracji, covera, etc...
2) teren inny niż płaski stół i wpływ na grę - propozycja taka (odnosząc się do terenów z CD):
- teren płaski ze skałami czy innym badziewiem:
wpływ na ruch - brak, wpływ na walkę: cover +5 (nie dubluje się z armored)
- górki, wzgórza:
- wpływ na ruch - maksymalnie ruch do 6 cali z puli jaką dysponuje oddział (przykład: oddział stoi 3 cale od górki - wybiera bieg - pokonuje 3 cale do górki plus maks. 6 cali po terenie - razem 9 z 12), wpływ na walkę: cover +5, przy CC "unwieldy".
3) kolejność rzutów ochronnych
propozycja taka: rzut z ochrony (cover, armor, etc) potem rzut z quality i na końcu z zasad dodatkowych (regeneration, etc)
To tak na szybko - może Rambo coś dołoży od siebie.