Zapraszam do udziału w kampanii "krucjata". Przedstawiony projekt jest jeszcze w wersji roboczej, ponieważ nie wiem, ilu chętnych będzie do udziału w zabawie. Jako iż ze względu na mechanikę kampanii mapę będzie trzeba "stworzyć" od zera , mapa działań kampanijnych oraz deklaracja ruchów wystartuje od 21 stycznia ( prawdopodobnie ) Niemniej jednak zapraszam do zapisywania się w komentarzach.
Kampania Krucjata wersja robocza
Re: Kampania Krucjata wersja robocza
Gwardia Śmierdzi już mobilizuje swoje odziały! Zapisz mnie!
- danyboy
- Posty: 1493
- Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
- Lokalizacja: Olsztyn
- bitewniaki: no chyba we wszystko!
- Kontakt:
Re: Kampania Krucjata wersja robocza
Gdyby to był tekst to może bym znalazł nurtujące mnie pytania (Ctrl+f), jpega się nie da przeszukać
Co się dzieje jak gracz z 1250pts na armie spotyka gracza z 750pts na armię?
Po co nakaz używania zasad z Indexu dla mieszanych armii? Nie jest to niepotrzebna gmatwanina? Trzeba będzie po to specjalnie kupować Index? Pytam bo dostępne buildery (np Battlescribe) wyświetla punkty z Indexu tylko dla jednostek których nie ma w Codexach...
Zapisać się zapisuję, ale jak z czasem na granie to będzie to wyjdzie w praktyce.
Co się dzieje jak gracz z 1250pts na armie spotyka gracza z 750pts na armię?
Po co nakaz używania zasad z Indexu dla mieszanych armii? Nie jest to niepotrzebna gmatwanina? Trzeba będzie po to specjalnie kupować Index? Pytam bo dostępne buildery (np Battlescribe) wyświetla punkty z Indexu tylko dla jednostek których nie ma w Codexach...
Zapisać się zapisuję, ale jak z czasem na granie to będzie to wyjdzie w praktyce.
Re: Kampania Krucjata wersja robocza
Dzięki za spostrzegawczość, rzeczywiście zapomniałem o tym wspomnieć w tej "jpgowej" wersji Ale wcześniej w innych tematach było omówione, że :
- Gracz na większym poziomie, zobowiązany jest do restrykcji armijnych gracza na niższym poziomie, czyli De facto gracz na 5 poziomie który może wystawić 1750 ( 750pkt z bazy i +1000 za poziomy) walczący z graczem na 3cim poziomie, musi wystawić się na takich samych warunkach, czyli też jakby był na 3cim poziomie , czyli maksymalnie może wystawić 1250pkt ( z bazy 750pkt i +250 za każdy poziom)
- Po co w takim razie zdobywać poziomy i gdzie tu korzyść, skoro musimy i tak ustosunkowywać się do graczy na niższych poziomach - Każdy poziom gracza to +1 punkt rankingowy, a gramy by zdobyć ich jak największą ilość. Dodatkowo jeszcze będą osiągnięcia premiowane za które zdobywamy punkty rankingowe, np. każda pierwsza bitwa na której wystawimy więcej punktów niż ostatnio. I tu już stopuje bitewniakowych kopaczy luczków prawnych - chodzi o to aby wystawić dodatkowe +250pkt a nie stworzyć rozpiski na powiedzmy 730pkt i co bitwę dodawać sobie +5 pkt i wykłócać się, że wystawiło się więcej niż ostatnio
Re: Kampania Krucjata wersja robocza
Tylko tutaj można będzie zobaczyć potencjalnego nekrońskiego / mechanicusowego alkoholika
Zapisuję się ale jeśli zagram 2-3 bitwy w kampanii to sukces
Zapisuję się ale jeśli zagram 2-3 bitwy w kampanii to sukces
Re: Kampania Krucjata wersja robocza
Zapisuję się Trzeba w końcu skończyć malować i zacząć grać
For The Lion
-
- Posty: 191
- Rejestracja: 04 sie 2016, 19:56
- bitewniaki: W40k (Orkz, GK)
Malifaux (Guild-Sonia)
Warmachine (Cygnar)
Nastawiam się na X-wing ;)
Re: Kampania Krucjata wersja robocza
Zgłaszam się.
Pytanko czy to przypadek czy celowe że są wyniki losowania na umiejętności których nie ma?
Np: 41 do 43 , 53 itd
Misje będą jakieś docelowe w początkowej fazie (ze względu na małe punkty i mało liczbę oddziałów) czy gracze sami między sobą decydują?
Pytanko czy to przypadek czy celowe że są wyniki losowania na umiejętności których nie ma?
Np: 41 do 43 , 53 itd
Misje będą jakieś docelowe w początkowej fazie (ze względu na małe punkty i mało liczbę oddziałów) czy gracze sami między sobą decydują?
Re: Kampania Krucjata wersja robocza
Odpowiadając na pierwsze pytanie - To po prostu niedopatrzenie. Musiałem pewnie niechcący to wyciąć kiedy bawiłem się w "wersję kolorową"
Co do drugiego pytania - Gracze sami będą mogli decydować na jakich zasadach będą rozgrywali bitwę. Będą oczywiście jakieś specjalne zasady pola bitwy , np. wybudowane wcześniej przez gracza umocnienia, tudzież silne zakłócenia z osnowy czy inne fabularne bonusy czy ujemne modyfikatory do czegoś. Dodatkowo będą też różne wydarzenia w danej galaktyce, np. Rogue Trader będzie rzucał tabelkę za jaki artefakt będzie chciał zapłacić kilkukrotnie więcej, gracze będą mogli wystawiać na siebie różne listy gończe i będą za wykonanie zadania płacić zdobytymi zasobami , etc. Scenariusze bitew również prawdopodobnie się pojawią, ale jako luźny dodatek dla tych, którzy będą chcieli rozegrać bitwę inną niż standardowa, tak aby nadać nieco fabularnej otoczki rozgrywanej batalii.
Ogólnie koncepcja kampanii ma na celu nadania smaczku Role Playowości oraz RolePlayu. Jak to już MaCa się śmiał, historia waszego bohatera rozwija się wraz z kampanią. Może stracić rękę, może nie rzucać testów psioniki, a może nawet zostać uzależniony od jakiegoś "czegoś" ( tutaj żartobliwie jest, że można zostać alkoholikiem, jednak wiadomo że chodzi tu też w głównej mierze o wszelakie "używki" 41 milenium" )